27 Şubat 2011 Pazar

Başlangıç...

Öncelikle ''neden'' in cevabını vereyim.Bitmek bilmeyecek bir uğraşa başkoydum ve geniş ve güzel bir filim arşivi yapmaya karar verdim bir süre önce ki bu süre,''bir süreden'' ziyadesiyle fazladır.Biriktirirken ve bir yandan da izlerken şunu gördüm ki ; ne izleyeceğini bilememek çok fena ve yardım edilesi bi durum.Bundan mütevelli nacizane ben, bu duruma el atmak ve güzel bir meşgale bulmak istedim, Oskar ödüllerinin açıklanmasına saatler kala.

Gayri resmi bir yazı uslubu ile,affınıza sığınarak ya da sığınmayarak(aslında sığınmayarak) arşivimdeki filimlerden sonunu çaktırmadan,heyecanının kaçırmadan tabi ki izlemeyenler için, bahsedeceğim bir ince.İzleyenler de okumak için farklı sebepler bulabilirler tabi,ayrı konu...

Oskar ödül töreninin bitmesine mütakiben başlıyorum,hayırlı olsun.

Not: Bu ödül törenine o kadar önem vermediğimi de belirteyim zira biraz fazla bahsettim,vakti çok yakın olması nedeniyle.Ama sonuçları değerlendirmekten de geri kalmam ayrı konu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder